.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایش استکبار ستیزی 13آبان در 36نقطه مازندران
نمایش استکبار ستیزی 13آبان در 36نقطه مازندران

همزمان باگرامیداشت روز 13آبان 1357،دانش آموزان و دانشجویان مازندرانی به همراه دیگر اقشار مردم، با انجام راهپیمایی ،استکبار ستیزی را در 36نقطه از استان به نمایش گذاشتند.

به گزارش شمال نیوز، 13آبان امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور گسترده مردم مومئن و ولایت مدار مازندران در کنار دانش آموزان و دانشجویان به عنوان پیش قراولان عرصه علمی کشور ، بار دیگر با انجام راهپیمایی این روز ،فروپاشی استکبار جهانی به ویژه آمریکا را فریاد زدند.

راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در ساری مرکز استان مازندران نیز به صورت یکپارچه و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از میدان ساعت به سمت میدان شهدا برگزار شد.

دوری از هرگونه تفرقه در کشور و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین شعارهایی بود که در پارچه نوشته ها و پلاکاردهای راهپیمایان ساروی مورد توجه قرار گرفت.

**برپایی کارگاه نقاشی استکبارستیزی در مسیر راهپیمایی 13آبان ساری
با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و اداره کل ارشاد اسلامی مسابقه عکس برتر راهپیمایی 13آبان و نقاشی کودکان نیز در ساری برگزار شده است.

شماری از دانش آموزان و دانشجویان ساروی در این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفتند که شرکت پرشور مردم در راهپیمایی این روز نشان از تاثیرنداشتن توطئه ها و تبلیغات فریبنده دشمنان در تغییر نگرش ملت نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب وآرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

آنان بیان داشتند: رد پای استکبار ستیزی از راهپیمایی 13 آبان سال 57درکشور شکل گرفته است و این روز در جمهوری اسلامی افتخاری برای دانش آموزان و دانشجویان است و هر ساله باید پر شور تر و عمیق تر با وحدت بین این قشر علمی کشور برگزار شود.

دانش آموزان ساروی با سر دادن شعارهایی چون ' در سنگر ولایت تسلیم اهل بیتیم - مدافع سرسخت حریم اهل بیتیم ' ، ' وصیت تمام شهداء - پیروی از رهبری و قرآن است ' ، ' خامنه ای خمینی دیگر است - ولایتش ، ولایت حیدر است ' مسیر راهپیمایی 13 آبان را از میدان ساعت به میدان شهدا پیمودند .

همچنین بسیجیان گردان های رزمی بیت المقدس شهرستان ساری که در رزمایش کوی و برزن حضور داشتند نیز به صفوف این راهپیمایی پیوستند ./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.